»Ob 1.10 sta ‒ kot rečemo v žargonu ‒ padla oba strežnika, ki nadzorujeta dogajanje v predoru Karavanke.«
»Delo poteka v predoru 24/7 z možnimi prekinitvami za največje praznike.«
»Trenutno smo na 385. metru, kar predstavlja okoli 11 odstotkov dolžine celotnega predora.«
»Odpiranje šampanjca, saj bo to le konec nekega velikega dela, posebej v Karavankah, kjer so najtežji predori. To bo češnja na torti, ne še čisto dokončna, ampak takrat bo konec vsaj tega rudarskega dela izkopa.«
»Kombi je peljal po cesti skozi predor Markovec od Izole proti Kopru v napačni smeri.«
»1. junija 1991 je ob odprtju prve cevi prvi prevozil predor turški državljan in danes po več kot 30 letih skupaj s turškim partnerjem uspešno prebijamo drugo cev.«
»Vsake štiri leta izvedemo tako celovito reševalno vajo v predoru, daljšem od 500 metrov na tem odseku hitre ceste.«
»Zelo me veseli, da je stekla gradnja prvega predora Konovo. Ta je del navezovalne ceste na hitro cesto Slovenj Gradec-Velenje jug. Zaključek je predviden v drugi polovici naslednjega leta.«
»Na slovenski strani predora od dveh ventilatorjev deluje eden in bi promet težkih vozil z vidika morebitnega požara predstavljal preveliko nevarnost. Zato do odprave tehničnih težav z delovanjem drugega prezračevalnega ventilatorja velja prepoved za avtobuse in tovorna vozila nad 3,5 tone največje dovoljene mase.«
»Danes stojimo tukaj na državni meji in v skoraj doglednem času bo čezmejni predor Karavanke našo deželo še bolje in varneje povezal z našo sosedo Slovenijo. Tole šivankino uho bo kmalu zgodovina, s tem pa tudi zastoji poleti. Nečesa ne smemo pozabiti: ta naložba ustvarja številna delovna mesta na Koroškem, ne samo v času gradnje, temveč trajnostno za naslednja desetletja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju